خواص نقره چیست؟ از زمان های بسیار قدیم ، بشر به دنبال کشف خواص درمانی در سنگ های قیمتی و مواد معدنی بوده است. با یک جستجوی ساده در گوگل نتایج بی شماری در مورد مزایای سلامتی نقره ، طلا و سایر فلزات گرانبها به دست خواهید آمد. از جنبه حلقه های خلق و خوی کاملاً سرگرم کننده گرفته تا تعویذانی که برای دفع برخی خطرات طراحی شده اند ، مطمئناً یافتن جواهراتی که ادعای قدرت عرفانی داشته باشند کار سختی نیست.

در هر جلسه ملاقات یا جواهرات ، با فروشندگانی روبرو می شوید که سنگهای قاچاق را می زنند که ظاهرا به دلیل خواص درمانی زندگی شما را تغییر می دهد. از فیروزه بومی آمریکایی گرفته تا معجزات کیمیاگری ، سابقه طولانی در سیستم های اعتقادی وجود دارد که در قدرت بهبود جواهرات و فلزات پیچیده شده است.

در واقع ، سلطنتی سلطنتی در اصل تاج های پر از سنگهای قیمتی را نه تنها به عنوان نماد ثروت و قدرت ، بلکه به عنوان محافظی در برابر شرارت و شر می پوشیدند.

بنابراین ، در صورت وجود ، چه مزایایی می تواند به طور واقعی داشته باشد؟ مطالعات بی نتیجه هستند و موارد زیادی با قدرت اعتقاد و عقاید ذهنی مرتبط است ، اما استفاده از جواهرات نقره ای برای سلامتی فواید متفاوتی دارد.

نقره استرلینگ به دلیل ترکیبی از قیمت ، ارزش و شکل ظاهری ، در محبوبیت خود بعنوان پایه فلزی جواهرات از طلا پیشی گرفته است. اما مزایای آن فراتر از هزینه و زیبایی است. ما در مقاله خواص نقره چیست؟ کاملا به تمامی اجزای نقره اشاره کرده ایم حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

خواص نقره
خواص نقره

خواص جواهرات نقره چیست؟

به عنوان یک فلز ، نقره دارای مزایای قابل توجهی برای سلامتی است که قرن ها در سراسر فرهنگ ها استفاده می شده است. نقره دارای سابقه اثبات شده به عنوان یک ماده ضد میکروبی قدرتمند برای مبارزه با عفونت ها و کمک به پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا ، ترمیم زخم و موارد دیگر است.

نقره همچنین به تنظیم حرارت داخلی و گردش خون کمک می کند. بسیاری از آنها بهبود سطح انرژی و تعادل در خلق و خوی پس از پوشیدن نقره را گزارش کرده اند ، زیرا ویژگی های طبیعی آن ممکن است در خارج از اختلالات الکتریکی جبران شود ، گردش خون و تعادل کلی دمای بدن را بهبود بخشد و به حفظ نظافت و ایمنی بدن کمک کند.

نقره سابقه طولانی در آنتی بیوتیک و عقیم سازی دارد ، بسیاری از زنان و مردان برای جلوگیری از عفونت ، علائم سرماخوردگی / آنفولانزا و هر ویروس ، باکتری و غیره از جواهرات نقره استفاده می کنند. این مزیت سلامتی یکی از دلایل انتخاب بسیاری از تولید کنندگان است برای ساختن وسایل و ابزار پزشکی از نقره. ما در مقاله خواص نقره چیست؟ کاملا به تمامی اجزای نقره اشاره کرده ایم حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید

به نظر می رسد نقره رگ های خونی ما را ارتجاعی نگه می دارد ، که باعث می شود بتواند در شکل گیری و ترمیم استخوان و همچنین نگهداری و ترمیم پوست نقش داشته باشد.

خواص نقره چیست؟
خواص نقره چیست؟

سرانجام ، نقره یک مزیت مستقیم ملموس در کمک به ما برای جلوگیری از مواد بالقوه سمی دارد – به عنوان یک فلز ، نقره هنگام مواجهه با بسیاری از مواد شیمیایی دیگر که سموم شناخته شده هستند ، واکنش نشان می دهد و رنگ می گیرد.

به عنوان مثال ، اگر زیورآلات نقره ای شما هنگام پوشیدن بیش از حد طولانی به رنگ آبی در می آید ، این می تواند نشان دهنده وجود سطوح بالای سدیم در بدن شما باشد. دیدن یک قطعه جواهر نقره ای آبی می تواند به عنوان یک یادآوری برای کاهش میان وعده های شور باشد! ما در مقاله خواص نقره چیست؟ کاملا به تمامی اجزای نقره اشاره کرده ایم حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید

حتی برخی از افراد برای بهره مندی از فواید نقره در سلامتی ، فراتر از جواهرات هستند. به عنوان مثال ، برخی از افراد ماسک خواب با نقره ای برای بهبود استراحت شبانه خود استفاده می کنند یا دستکش های نقره ای برای استفاده در هنگام تایپ کردن روی لپ تاپ برای ایجاد اختلال در انتقال سیگنال های الکترونیکی از بدن به بدن ، از آن استفاده می کنند.

طراحان مد حتی شروع به کشف مفهوم ترکیب این فلز گرانبها در مواد لباس کرده اند تا مردم بتوانند روزانه از بسیاری از مزایای سلامتی نقره بهره مند شوند.

علم پشت نقره

این ممکن است از نظر بعضی ها شبیه به جامبوی زیادی باشد ، اما نقره اساساً علمی برای مزایای سلامتی آن ناشی از هدایت الکتریکی و حرارتی دارد.

یونهای نقره با بار مثبت یک میدان رسانا ایجاد می کنند که تابش الکترومغناطیسی را از بدن منعکس می کند ، که رسانایی طبیعی بدن را تحریک می کند و گردش خون ، تعادل دمای بدن و رفاه عمومی را بهبود می بخشد.

یون های نقره با بار مثبت به گیرنده های اکسیژن با بار منفی در باکتری ها نیز متصل می شوند ، به همین دلیل نقره می تواند با عفونت و بیماری های مضر مبارزه کند. ما در مقاله خواص نقره چیست؟ کاملا به تمامی اجزای نقره اشاره کرده ایم حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید

برای کسانی که تردید دارند ، در نظر بگیرید که محققان دانشگاه ساوتهمپتون ثابت کرده اند که استفاده از یک نوع خاص از انگشتر نقره می تواند به کاهش برخی از علائم آرتروز در دست کمک کند.

نتایج این مطالعه نشان داد که استفاده از این آتلهای نقره ای مخصوص طراحی شده علاوه بر جلوگیری از افزایش فشار خون در مفاصل انگشت ، که در کسانی که از آرتریت روماتوئید رنج می برند ، شایع است ، به کاهش درد نیز کمک می کند. محققان دریافتند که پوشیدن این قطعات جواهرات نقره ای به بازیابی ثبات و دامنه حرکت در مفاصل ملتهب نیز کمک می کند.

نتیجه

نقره دارای خواص بسیاری است و شما میتوانید از آن برای راحتی بدن خود و آرامش خود استفاده کنید و لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *