سنگ عقیق
سنگ عقیق

سنگ های قیمتی عقیق به طور طبیعی از نظر طرح و رنگ غنی هستند ، برای ساخت جواهرات بسیار مناسب هستند. الگوهای منحصر به فرد این امکان را برای خالقان فراهم می کند تا طراحی های خیره کننده ای داشته باشند و از این رو مورد علاقه طراحان جواهرات قرار می گیرند. از زمان های ماقبل تاریخ همچنان مورد استفاده قرار می گیرد ، به دلیل منحصر به فرد بودن و ترکیب رنگ های خیره کننده ، عقیق همچنان اهمیت خود را حفظ می کند. آنها کاملاً مناسب دنیای مد هستند که در آن هرکسی به دنبال چیز خاص و چیزی است که آنها را از هم جدا نشان دهد. نقره سرای تی تی.

تمدن های مختلف از عقیق استفاده شده است و در بسیاری از نقاط جهان موجود است. از بین اشکال مختلف کلسدونی ، عقیق بی نظیر است زیرا تنها فرم نواری است. این در چند رنگ است و بهترین قسمت آن این است که هیچ دو عقیق یکسان نیستند. این عقیق ها در حفره های توخالی گدازه های آتشفشانی که باستان هستند ، ایجاد می شوند. با پر کردن حفره ها روی سنگها لایه به لایه ، عقیق با گذشت زمان ایجاد می شود. ترکیب داخل سنگ دلیل به دست آوردن رنگهای مختلف سنگ قیمتی است. رنگ سنگ های قیمتی عقیق شامل قهوه ای ، سیاه ، سفید ، قرمز ، خاکستری و زرد است.

سنگ عقیق اصل با سنگ عقیق تقلبی چه تفاوتی دارد؟

در حالی که قصد دارید به دنبال سنگ قیمتی عقیق باشید ، باید بدانید که اصل را از جعلی تشخیص دهید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در روند کار آورده شده است.

1) رنگ

سنگ های قیمتی عقیق به دلیل رنگ هایشان مشهور هستند. عقیق اصل رنگ روشن دارد ، در حالی که تقلبی ها درخشندگی و درخشندگی ندارند. باندها در عقیق آشکار خواهند بود. باند یکی دیگر از تخصص های عقیق است. این سنگهای قیمتی تنها شکل باندهای کلسدونی است.

2) بافت

عقیق سخت است. عقیق های “شبیه به هم” از نظر بافت نرمتر هستند. اگر یاد بگیرید که به بافت نگاه کنید ، می توانید به راحتی تشخیص دهید ، زیرا تقلیدها به راحتی خراشیده می شوند در حالی که عقیق های اصلی به راحتی خراشیده نمی شوند. سطح آن را روشن و بی عیب خواهید دید.

3) سطح سنگ عقیق

سطح عقیق باید مشخص شود. عقیق گال آب به عنوان با ارزش ترین نوع عقیق محسوب می شود. این نوع عقیق بیش از 1000 سال حاوی آب است و از این رو خاص هستند.

سنگ عقیق اصل با سنگ عقیق تقلبی چه تفاوتی دارد؟

4) شفافیت سنگ عقیق

عقیق های اصل به اندازه تقلبی ها شفاف نیستند. کمی آشفته در سطح و با خط آب قابل مشاهده در برخی از اصالت سنگ قیمتی را تأیید می کند. عقیق های مصنوعی بسیار شفاف هستند و این ویژگی برای شناسایی آنها کافی است.

5) دما

عقیق های اصل در فصل زمستان گرم و در تابستان خنک هستند. دمای عقیق های مصنوعی با دمای غالب مطابقت دارد. اگر بیرون گرم باشد ، می توانید احساس کنید که عقیق های مصنوعی گرم هستند و وقتی در بیرون خنک است ، عقیق های مصنوعی خنک هستند.

6) وزن

سنگهای عقیق اصلی نسبت به عقیق های مصنوعی سنگین ترند. می توانید آنها را بسنجید تا واقعی را از جعلی تشخیص دهید.

عقیق یکی از محبوب ترین سنگهای قیمتی است که با کیفیت های مختلفی همراه است. اعتقاد بر این است که بدن و ذهن فرد را تقویت می کند. این ماده برای خوشبختی به حساب می آید و برای رفع شرایط مختلف بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر سنگ قیمتی را که برای ارائه آن است دوست دارید یا مجذوب درخشش محض سنگ قیمتی هستید ، فقط پس از اطمینان از داشتن عقیق مناسب بر روی آن سراغ آن بروید. فروشگاه سیلور تی تی.

 

نقرهبیشتر

1,560,000 تومان
2,786,000 تومان
1,451,000 تومان
1,790,000 تومان
2,277,000 تومان
5,720,000 تومان
1,490,000 تومان
1,280,000 تومان
این نوشته در وبلاگ ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *