خواص نقره برای بدن

سیستم ایمنی بدن از آنتی بادی ها ، گلبول های سفید خون و سایر مواد شیمیایی و پروتئینی تشکیل شده است که با مواد خارجی مانند باکتری ها ، عفونت ها و ویروس هایی که آنها را ناآشنا می دانند و سلامت کلی بدن را تهدید می کند ، مبارزه و از بین می برد.

مقاله هر آنچه باید در باره نقره بدانیم یک مقاله کامل برای اینکه بدانید نقره چیست؟سیستم ایمنی بدن با هم کار می کند تا از ورود این میکروب ها به بدن جلوگیری کرده و از رشد آنها و ایجاد بیماری جلوگیری کند.

 

انواع خواص نقره برای بدن 

یک راه طبیعی برای جلوگیری از بیماری

نقره یک ماده معدنی طبیعی می تواند سیستم ایمنی بدن شما را فوق العاده شارژ کرده و به سلامت شما کمک کند. تحقیقات نشان داده است که مصرف روزانه نقره برای تقویت و حفظ سیستم ایمنی بدن هم بی خطر است و هم موئثر است.

نقره یک ماده معدنی طبیعی می تواند سیستم ایمنی بدن شما را فوق العاده شارژ کرده و به سلامت شما کمک کند. تحقیقات نشان داده است که مصرف روزانه نقره برای تقویت و حفظ سیستم ایمنی بدن هم بی خطر است و هم موئثر است.

از بین بردن باکتری های ضد باکتری در بدن

ماده معدنی نقره توانایی شگفت انگیزی در مبارزه و از بین بردن عوامل بیماری زا فوق مقاوم در برابر آنتی بیوتیک ها دارد. لاری سی فورد ، دکتر MD ، در حالی که در دانشکده پزشکی UCLA در دهه 1980 مشغول به کار بود ، مستند کرد که خواص نقره برای بدن در واقع می تواند بیش از 650 باکتری ، قارچ ، انگل ، کپک و قارچ را که توانایی جوانه زدن بیماری ها را دارند از بین ببرد. همزمان آزمایشات نشان داد که نقره هیچ عارضه جانبی مشخصی ندارد.

زخم ها و بیماری های پوستی را بهبود می بخشد از دیگر خواص های نقره

رابرت او. بكر ، ج.د. وی دریافت که نقره نه تنها به طور موثری میکروارگانیسم های عفونی مسئول این بیماری را از بین می برد ، بلکه باعث رشد قابل توجه و کاملاً غیرمنتظره ای از بافت و استخوان انسان در محل عفونت می شود. بکر کشف کرد که نقره باعث ترمیم سلولی می شود و در نتیجه باعث بهبود چشمگیر بافت های آسیب دیده می شود. در سال 2012 ، یک مقاله تحقیقاتی تولید شده توسط Pharmacognosy Communications توصیه کرد که برخی از داروهای نقره برای استفاده موضعی برای درمان سوختگی ، برفک ، پریودنتیت و سایر بیماری ها باید در نظر گرفته شوند. نقره همچنین به بهبود سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما کمک می کند.

مشاهده محصولات

جلوگیری و از بین بردن ویروس یکی از خواص نقره برای بدن

مارتین هوم ، از موسسه تغذیه بهینه ، نقره را به عنوان یکی از داروهای طبیعی برای جلوگیری از ویروس ها ذکر می کند. نقره کلوئیدی که در مکمل های مدرن استفاده می شود ، سوسپانسیونی از نقره فلزی خالص در آب است. تصور می شود که با تداخل در آنزیم هایی که ویروس ها ، باکتری ها و قارچ ها را قادر به استفاده از اکسیژن می کنند ، کار می کند. به عبارت دیگر ، آنها را خفه می کند و می کشد.

ضد التهاب

تولید نقره خالص استفاده های جدید احتمالی از این فلز گرانبها را باز کرده است. در کتابخانه ملی پزشکی آمریكا آمده است كه به نظر می رسد محلولهای مشتق شده از نانوكریستال نقره دارای خواص ضد التهابی / بهبودی هستند. محلولهای مشتق شده از نانوکریستال نقره نویدبخش انواع کاربردهای درمانی ضد التهابی است.

سرماخوردگی و آنفولانزا را درمان و پیشگیری می کند

مقادیر کمی که روزانه مصرف می شود می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کرده و به جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کند. در سال 2011 ، NIH 100 کودک زیر 12 سال مبتلا به سرماخوردگی و گرفتگی بینی را گرفت و آنها را به دو گروه تقسیم کرد. گروه اول با محلول نقره و بتا گلوکان و گروه دوم با محلول نمک تحت درمان قرار گرفتند. حتی اگر هر دو گروه از این درمان بهره مند شدند ، 90٪ افراد گروه نقره کاملا بهبود یافتند.

برونشیت و ورم ریه را درمان و مبارزه می کند: نقره یک ماده معدنی قابل توجه است که می تواند در هنگام بلع داخلی به مقابله با برونشیت و ذات الریه کمک کند.

تصفیه آب: استفاده از دو قاشق چای خوری نقره با قدرت بیش از 30 ppm می تواند یک گالن آب را که در مطالعات اخیر در UCLA نشان داده شده تصفیه کند.

MRSA: آمار نشان می دهد که مرگ و میر بیشتر از ویروس ایدز ناشی از عفونت MRSA است. مطالعات بالینی اخیر نشان می دهد که نقره برخلاف سایر داروهای ضد عفونت ، سریع و به طور م effectivelyثر پاتوژن MRSA را از بین می برد.

بهتر از آنتی بیوتیک

وقتی فردی در طی مدتی بیش از حد از آنتی بیوتیک استفاده می کند ، می تواند در برابر آن مقاومت کند. نقره ، در ارگانیسم هایی که توسط آن از بین می روند مقاومت یا ایمنی ایجاد نمی کند. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) اخیراً گزارش داده اند که بیش از 2 میلیون نفر در ایالات متحده سالانه به دلیل عفونت های مقاوم به آنتی بیوتیک دچار بیماری می شوند و 23000 نفر در اثر این عفونت ها می میرند. با این گفته ، افراد باید به طور جدی به دنبال استفاده از نقره به عنوان جایگزین احتمالی آنتی بیوتیک ها باشند.

منبع:منبع این مقاله 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *