راهنمای جامع خرید انگشتر

امروزه استفاده از اکسسوری در بین خانم‌ها و آقایان با هر سنی رواج یافته است. یکی از پرکاربردترین زیورآلات، انگشتر است که در اشکال و جنس‌های مختلفی تولید شده‌ است. برخی از آن‌ها پر زرق و برق و چشم‌گیر هستند، برخی دیگر ساده و ظریف. برای مثال یک انگشتر تک نگین کلاسیک هیچوقت قدیمی و از مد افتاده نمی‌شود و برای هر موقعیتی مناسب است؛ در حالیکه برخی دیگر از انگشترها را بهتر است فقط برای موقعیت‌های خاص استفاده کرد. برای انتخاب بهترین انگشتر باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید. با ما همراه باشید تا به راهنمای جامع خرید انگشتر بپردازیم.

راهنمای جامع خرید انگشتر

نکات خرید انگشتر

برای خرید انگشتر مناسب که به حالت انگشت‌ها بیاید و در عین حال با استایل ما متناسب باشد، باید کمی دقت به خرج دهیم. انتخاب انگشتر تا حد زیادی به سلیقه فرد بستگی دارد؛ با این وجود نکاتی وجود دارند که می‌توانند شما را برای خرید انگشتر مناسب راهنمایی کنند. برخی از این نکات عبارتند از:

سایز انگشتر

اولین مورد در راهنمای جامع خرید انگشتر، مربوط به سایز آن است. انگشتر خود را چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین خریداری کنید، اولین سوالی که از شما پرسیده خواهد داشت مربوط به اندازه انگشتتان است. حتی اگر برای فرد دیگری هدیه می‌گیرید باید سایز انگشت او را بدانید؛ چرا که در صورت مناسب نبودن اندازه، هدیه شما بلااستفاده خواهد ماند. انگشترهای بسیار گشاد یا بسیار تنگ به مرور زمان باعث تغییر فرم انگشتان شما خواهند شد؛ پس حتما بر اساس سایز انگشت خود برای خرید انگشتر اقدام نمایید.

رکاب انگشتر

طول انگشتر نیز در زمان خرید آن مهم است. انگشترها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فقط برای بخش کوچکی از انگشت به کار روند. انگشتری که انتخاب می‌کنید نباید کل بند انگشت شما را بپوشاند. دقت کنید که انگشتر خریداری شده مفصل انگشت را نپوشانده باشد؛ چرا که در این صورت شما قادر به حرکت دادن انگشت خود نخواهید بود.

رنگ انگشتر

انگشترها در جنس و رنگ‌های مختلف تولید شده‌اند؛ برای مثال انگشترهایی به رنگ سفید، نقره‌ای، طلایی، رزگلد یا حتی انگشترهایی به شکل سنگ یا چوب در بازار موجود می‌باشند. انتخاب رنگ انگشتر به خود شما بستگی دارد. بر اساس سبک استایل خود انگشتر مناسبی انتخاب نمایید.

جنس انگشتر

انگشترها در جنس‌های مختلفی مانند طلا، نقره، استیل و غیره وجود دارند. اگر قصد خرید جواهراتی با قیمت مناسب دارید، بهتر است به سراغ خرید انگشتر نقره بروید. در مقایسه با سایر جنس‌ها، فلز نقره در عین قیمت مقرون به صرفه، دوام بالایی دارد. حتی می‌توانید از ترکیب نقره با سنگ‌های قیمتی استفاده کنید و زیبایی دستان خود را دو برابر نمایید. فلز نقره درخشش چشمگیری دارد و به همین جهت محبوبیت آن در بین طرفداران اکسسوری و جواهرات افزایش یافته است. انگشترهای نقره در برابر ضربه، آسیب و خط و خش مقاومت بالایی از خود نشان داده‌اند. انگشتر خود را می‌توانید با کمک یک پارچه کتانی تقریباً ضخیم تمیز کنید تا همیشه براق و خیره‌کننده‌ بماند.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید هزینه بیشتری صرف کنید و انگشتر نقره خود را با آبکاری طلای سفید یا زرد سفارش دهید. حتی اگر این آبکاری بسیار ظریف و نازک باشد، با نگهداری صحیح و رعایت نکات مربوطه می‌توانید طول عمر آن را افزایش دهید. به طور کلی روکش انگشترهای نقره یک تا پنج سال دوام خواهند آورد.

راهنمای جامع خرید انگشتر

انگشتر اکسسوری برای همه سنین

در این مقاله به راهنمای جامع خرید انگشتر پرداختیم و نکاتی که در زمان خرید این اکسسوری باید رعایت کنید را ذکر کردیم. انگشترها از دیرباز مورد توجه همه سنین بودند، حتی از زمان‌های گذشته نیز به نشانه تعهد از انگشتر استفاده می‌شد. این اکسسوری خاص به مرور زمان طرفداران بیشتری پیدا کرد و مردان و زنان برای تکمیل کردن استایل خود از این اکسسوری‌ خاص استفاده کردند. امروزه برندهای زیادی دست به تولید انگشتر در جنس‌های مختلف زده‌اند و شما بر اساس بودجه و سلیقه خود می‌توانید بهترین گزینه را خریداری نمایید.

حتی می‌توانید به طور همزمان از چند انگشتر استفاده کنید و از زیبایی آن‌ها لذت ببرید. فروشگاه سیلور تی تی با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش بدلیجات و نقره، یکی از برترین و معتبرترین برندها می‌باشد. تی تی برای رفاه مشتریان سایتی برای فروش محصولات خود راه‌اندازی کرده است تا همه افراد از هر کجای ایران بتوانند اکسسوری‌های مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت سفارش دهند.

89,000 تومان
98,000 تومان
390,000 تومان
198,000 تومان
279,000 تومان
295,000 تومان
290,000 تومان
280,000 تومان

راهنمای تهیه بهترین انگشتر عقیق

یکی از انواع انگشتر های محبوب برای ایرانی ها را می توان انگشتر عقیق معرفی کرد این انگشتر ها که غالبا با رکاب نقره عرضه می شود بسیار زیبا و خاص هستند و سنگ عقیق خواص فراوانی دارد که برای مطالعه بیشتر در مورد این موضوع می توانید به مقاله راهنمای خرید انگشتر عقیق مراجعه کنید که به طور کامل این مورد پوشش داده شده است.

راهنمای تهیه انگشتر زنانه

یکی از اکسسوری های مورد علاقه خانم را می توان انگشتر نام برد ، که در جنس و طرح های مختلفی هستند برای مثال انگشتر های زنانه بدل از جنس های طلا روس ، استیل ، برنج و.. هستند که با توجه به خاصیت فلز هر کدام از آن ها طرح های مختلفی دارد به عنوان مثال نگین های ( اونیکس ، اتمی ، باگتی ، مارکازیت) که بسیاری از آن ها در صنعت جواهرات استفاده می شوند.اگر قصد تهیه این محصول را دارید می توانید به مقاله راهنمای خرید انگشتر زنانه مراجعه کنید.

راهنمای انتخاب بهترین انگشتر فیروزه

سنگ فیروزه که خود خاصیت های فراوانی دارد و این سنگ در کشور ها ما به طور معمول وجود دارد که معروف ترین آن برای نیشابور است که از جمله موارد برجسته در استفاده از این سنگ می توان به رفع مشکل فرزند آوری ، عامل پیروزی ، استجابت دعا ، دفع فقر اشاره کرد در برای اطلاع بیشتر نسبت به تهیه این محصول به مقاله راهنمای خرید انگشتر فیروزه مراجعه کنید.

راهنمای انتخاب انگشتر نقره

معمولا نقره استفاده شده در انواع محصولات از جنس 925 بوده که بالاترین عیار در ساخت است شاید شما با عدد 999 نیز آشنا باشید اما این عدد نقره خام می باشد منظور از 925 یعنی خلوص نقره آن محصول 92.5 است و مابقی فلزات دیگر می باشد در صورتی که قصد تهیه این محصولات را دارید می توانید از راهنمای جامع خرید انگشتر نقره را مطالعه کنید.

1,490,000 تومان
1,280,000 تومان
1,270,000 تومان
ناموجود
627,000 تومان
1,190,000 تومان
1,950,000 تومان
1,559,000 تومان
1,950,000 تومان

جمع بندی

در مقاله راهنمای جامع خرید انگشتر به طور کامل همه موارد برای تهیه بهترین انگشتر ها قرار داده شده است که با مطالعه آن ها می توانید بهترین ها تهیه کنید اما اگر سئوالی در مورد هر دارید،می توانید در آخر همین صفحه در بخش کامنت ها از ما بپرسید.

سوالات متداول

یکی از معیار های مهم برای تشخیص بهتر بودن کدام انگشتر سلیقه شماست. با توجه به اینکه جنس ، نگین ، سنگ در قیمت تاثیر گذار هستن اما مهم ترین نکته علاقه شما به آن انگشتر می باشد.

یکی از انگشتر های که در احادیث و روایات ها به آن اشاره کرده اند که شانس میاره انگشتر عقیق یمنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *