روش باز کردن زنجیر نقره

گره خوردن زنجیر نقره را می توان یکی از مهم ترین مشکلاتی دانست که باعث می شود استفاده از زیورآلات برای شما مشکل شود. در واقع می توان گفت که ظریف بودن زنجیرهای زینتی که معمولا بانوان استفاده می کنند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. باید در نظر داشته باشید که در صورت ظرافت بسیار زیادی که گردنبند دارد، ممکن است اعمال فشار بسیار زیاد، زنجیر شکسته شود و یا مشکلات مختلفی پیش بیاید. در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که یقینا می تواند برای شما مفید واقع شود.

باز کردن گره گردنبند نقره

روش های باز کردن گره گردنبند نقره

گردنبند در صورتی که دچار گره زدگی شود ممکن است که مشکلات بسیار زیادی برای شما پیش بیاید. در این صورت باید در ابتدا برای باز کردن گردنبند آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. در ادامه بیشتر در این زمینه با شما صحبت خواهیم داشت که یقینا می تواند برای شما مفید واقع شود، قبل از مطالعه این مطلب می توانید به مقاله روش تمیز کردن نقره مراجعه کنید و با روش های متعددی که در مورد تمیز کردن نیز وجود دارد آشنا شوید

باز کردن گره گردنبند نقره با روغن

در این روش شما باید گردنبند را بر روی یک سطح صاف قرار داده و در نظر بگیرید که گردنبند باید استحکام بسیار بالایی داشته باشد. محل انتخابی شما باید نور کافی را داشته باشد چرا که در صورت وجود نور کم، تشخیص مسیر باز کردن گره ها برای شما سخت خواهد بود. سطح قرار داده شده نباید همرنگ با گردنبند نقره شما باشد. همچنین در نظر داشته باشید که اگر چند گردنبند نقره به هم گره خورده اند باید دقت داشته باشید که نباید با اعمال فشار نسبت به باز کردن گره ها اقدام کنید.

روغن زیتون را برای باز کردن گره ها استفاده کرده و با حرارت می توانید سطح گره خورده را منبسط کرده و این کار باعث می شود که باز کردن گردنبند نقره برای شما ساده تر باشد. در نظر بگیرید که برای باز کردن گره گردنبند نقره با روغن باید حتما از سوزن های نوک تیز استفاده کرده و گره های شل شده به سمت خلاف یکدیگر کشیده شوند تا گره گردنبند نقره به سادگی باز شود. در نهایت باید گفت که برای تمیز کردن گردنبند از مواد مخصوصی که به این منظور در بازار عرضه شده اند استفاده داشته باشید.

باز کردن گره گردنبند نقره با زینک اکساید

زینک اکساید یا پودر بچه به عنوان یکی از مهم ترین ابزاری است که برای باز کردن گره گردنبند نقره می تواند برای شما مفید واقع شود. در نظر داشته باشید که در این روش شما می توانید اصطکاک میان گره های زنجیر را کاهش داده و همچنین مطمئن شوید که این پودر به پوست شما آسیبی وارد نخواهد کرد. در این روش نیز شما باید دقت داشته باشید که دو سوزن برای شل کردن گره گردنبند مورد نیاز بوده و پس از این که گره شل شد می توانید از دست ها برای باز کردن گره به صورت کامل استفاده کنید.

برای تمیز کردن جواهرات نقره پس از این که با پودر بچه آن را باز کردید می توانید از مایع ظرفشویی استفاده داشته باشید. همچنین خشک کردن نقره با استفاده از دستمال کاغذی می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد.

باز کردن گره گردنبند نقره با پیچ گوشتی

اگر برای باز کردن گره گردنبند از دو روش فوق استفاده کرده و جواب نگرفتید می توانید روش باز کردن گره گردنبند نقره با استفاده از پیچ گوشتی را نیز امتحان کنید. در این روش اعمال فشار باعث بروز آسیب به جواهرات نقره می شود و بهتر است از یک لایه محافظ نیز استفاده کنید تا دستان شما آسیب نبیند. در این روش نیاز به یک کتاب محکم دارید و باید با قسمت تیز پیچ گوشتی و قرار دادن آن درون گره گردنبند آن را به سادگی باز کنید.

استفاده از پیچ گوشتی های ساعت سازی می تواند انتخاب بسیار بهتری برای شما در این روش به شمار رود و پونز یا سوزن هم می تواند انتخاب خوبی به عنوان جایگزین باشد ولی نباید از یاد برد که مراقبت از دستان در هنگام استفاده از سوزن یا پونز حائز اهمیت است.

روش باز کردن زنجیر نقره
روش باز کردن زنجیر نقره

چه کار کنیم گردنبند نقره دچار گره خوردگی نشود؟

نگهداری استاندارد از نقره باعث می شود که گره خوردگی گردنبند ظریف نقره کمتر اتفاق بیفتد. باید در نظر داشته باشید استفاده از جعبه های مخصوص جداگانه حائز اهمیت بوده و شما باید به آن دقت داشته باشید. چنانچه دسترسی به جعبه برای گردنبند وجود ندارد، بهتر است هر عدد زنجیر نقره را درون یک عدد نی نوشابه قرار دهید. این کار باعث می شود که شما بتوانید به سادگی از گردنبند نقره خود مراقبت کنید.

با وجود توضیحات بیان شده در زمینه چگونگی باز کردن گره گردنبند نقره شما می توانید با استفاده از روش های فوق به راحتی از گره خوردن گردنبند نقره جلوگیری به عمل بیاورید. این کار باعث می شود که در وقت و زمان خود صرفه جویی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *