انتخاب بدلیجات با کیفیت موضوع بسیار مهمی است که  هنگام خرید و انتخاب یک محصول بدل باید در نظر بگیرید. شما باید بدانید که چگونه تشخیص بدهید محصولی که خریداری میکنید کیفیت عالی و مرغوبی دارد و شما بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.انواع بدلیجات در بازار زیاد است و ما اغلب در مورد بدلیجات کریستال سواروسکی ، کریستال های اتریشی ، سنگ های رزینی ، سنگ های قیمتی اکریلیک و موارد دیگر می شنویم. اگرچه این دو نوع سنگ از راه دور شبیه هم هستند ، اما قیمت آنها بسیار متفاوت است.

بدلیجات چیست؟ این تفاوت دقیقاً چیست؟ چگونه سنگ بدلی مناسب را انتخاب می کنید؟ کیفیت بدلیجات را چگونه ارزیابی می کنید؟

این مقاله 5 نکته انتخاب  و خرید بدلیجات با کیفیت را از مواد و روش های تولید معرفی می کند. دانستن این نکات می تواند به شما در یافتن مناسب ترین محصول هنگام خرید یا عمده فروشی بدلیجات با کیفیت خوب کمک کند.

بدلیجات چیست؟

ابتدا بیایید درک کنیم که بدلیجات چیست.بر اساس تعریف ویکی پدیا ، بدلیجات شبیه ساز الماس ساخته شده از کریستال است. پس از قرن 19 ، این شیشه کریستالی یا مواد اکریلیک ایجاد شد.این اصطلاحات متداول ، مانند بدلیجات سواروسکی ، الماس اتریشی و بدلیجات آکریلیک ، الماس های مصنوعی متفاوتی هستند.5 نکته انتخاب بدلیجات با کیفیت وجود دارد که شما باید آن را رعایت کنید برای مثال برندی که از آن خرید میکنید بسیار مهم است که با کیفیت و عالی باشد. مثلا شاید برای شما این سوال پیش بیاد که بهترین برند ها بدلیجات کدام هستند؟ ما اینجا هستیم که شما را از این موصوع آگاه کنیم.

5 نکته انتخاب بدلیجات

خب حالا موقعش رسید که بریم سره اصل کار و به شما عزیزان بگوییم که مهمترین نکاتی که هنگام خرید بدلیجات باید رعایت کنید چیست؟

1. روشنایی بدلیجات مربوط به مواد اولیه ، قالب ها و فناوری تزریق است

دلیل درخشندگی و سوسو زدن بدلیجات به دلیل عبور زیاد مواد اکریلیک است. علاوه بر این ، نور در قسمت پایینی محصول قرار می گیرد و از درخشندگی سطوح مختلف برش ایجاد می شود.ما از بدلیجات به دلیل ویژگیهای سوسو زدن آنها مانند الماس استفاده می کنیم که برای درخشش لوازم جانبی در لباس یا لوازم جانبی تزئین شده اند. بنابراین ، میزان بازتاب سنگ بدلیجات چیزی است که می توانیم مشاهده کنیم. به طور کلی ، بدلیجات با کیفیت بهتر دارای بازتاب و شفافیت بالاتری هستند.روشنایی بدلیجات آکریلیک چه ارتباطی با آن دارد؟ در زیر سه توصیف از مواد اولیه ، قالب ها و فناوری تزریق آورده شده است.سیلور تی تی جزو محبوبترین برند های بدلیجات در میان تمامی کسانی که از بدلیجات استفاده میکنند می باشد. شما باید محصولی که خریداری میکنید با کیفیت و عالی باشد تا شما عزیزان در هنگام استفاده هیچ نا رضایتی از محصول نداشته باشید و با خیال راحت از آن محصول استفاده کنید.

2. آیا سطح برش بدلیجات صاف است؟

اگر به تولید کننده اصلی دسترسی مستقیم ندارید ، می توانید این را از ظاهر بدلیجات دریابید.از آنجایی که درخشش بدلیجات در اثر شکست نور ایجاد می شود ، اگر سطح آن صاف باشد ، نور انکسار شده نسبتاً روشن و براق است ، بنابراین آیا می توانید به وضوح سطح بریده شده بدلیجات را دقیقتر بررسی کنید؟ آیا سطح صاف است؟یکی از مهمترین نکات از 5 نکته انتخاب بدلیجات با کیفیت باید به آن دقت کنید. سطح برش محصول خریداری شده است شما باید به این نکات توجه زیادی داشته باشید و به بهترین شکل از آن ها استفاده کنید.

5 نکته انتخاب بدلیجات با کیفیت
5 نکته انتخاب بدلیجات با کیفیت

3. آیا دروازه تزریق (پورت تزریق) صاف است؟

رابط لبه بدلیجات اکریلیک دروازه تزریق است که در فرآیند قالب گیری تزریقی به ناچار تولید می شود. اگر دروازه تزریق به درستی درمان نشود ، ممکن است ساییدگی ایجاد شود ، که ممکن است به راحتی پوست را سوراخ کرده و خراشیده شود. بنابراین ، می توانید لبه بدلیجات اکریلیک را لمس کنید تا صاف و صاف بودن دروازه مشخص شود. اگر دروازه صاف و مسطح باشد ، کیفیت بدلیجات آکریلیک بهتر است. شما باید به این 5 نکته انتخاب بدلیجات با کیفیت دقت تمام را داشته باشید.

4. آیا پشت نقره ای به راحتی جدا می شود؟

بدلیجات اکریلیک تزریقی کاملاً شفاف است و درخشندگی درخشانی از خود نشان نمی دهد. بنابراین ، محصول نیمه تمام پس از تزریق آبکاری می شود و پشتی نقره ای در انتهای محصول اندود می شود تا بدلیجات بدرخشد.همچنین تفاوت هایی در تکنیک ها و روش های آبکاری پشت نقره ای وجود دارد. برخی از آبکاری خلاء استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر از پشت نقره ای نورد گرم استفاده می کنند و برخی دیگر یک لایه رنگ محافظ اضافه می کنند. از جهات مختلف ، استحکام پشت نقره ای متفاوت است. می توانید سعی کنید قسمت پایینی را خراش دهید تا مشخص شود که جدا شدن آن آسان است.

 

5 نکته انتخاب بدلیجات با کیفیت
5 نکته انتخاب بدلیجات با کیفیت

5. آیا رنگ با رنگ اصلی تزریق می شود یا رنگ؟

بدلیجات اکریلیک رنگارنگ هستند و برای سبک های مختلف مناسب هستند. رنگ بدلیجات به طرق مختلف شکل می گیرد. رنگ برخی از بدلیجات با رنگ آمیزی پس از فرآیند شکل می گیرد. برخی از آنها رنگ اصلی هستند (یعنی این رنگ تولید شده است)

در صورت رنگ آمیزی ، رنگ ناپایدار است و محو می شود و کنترل رنگ هر دسته دشوار است ، اما مزیت این است که تقریباً همه رنگها از طریق رنگرزی و با قیمت کمتر قابل دستیابی هستند. اگر رنگ اولیه تزریق شود ، رنگ ثابت و پایدارتر است و به راحتی محو نمی شود.

5 نکته انتخاب بدلیجات با کیفیت
5 نکته انتخاب بدلیجات با کیفیت

موارد فوق مقدمه ای کوتاه بر بلورها ، بدلیجات و بدلیجات آکریلیک است. با این درک اولیه ، دفعه بعد که یک بدلیجات را انتخاب می کنید ، می توانید کیفیت را بهتر قضاوت کرده و مناسب ترین محصول را انتخاب کنید.

البته مصالح مختلف و کیفیت بدلیجات قیمت های متفاوتی دارند. این که آیا از بدلیجات برای لباس ، کفش ، صنایع دستی یا جواهرات استفاده می کنید ، توصیه می شود قبل از خرید از کیفیت و بودجه بدلیجات مطلع باشید. اگر بودجه بالایی ندارید ، اما می خواهید بافت درخشانی از کریستال های Swarovski داشته باشید ، بدلیجات آکریلیک با کیفیت بالا نیز انتخاب خوبی هستند.

حالا بهترین جا برای خرید بدلیجات کجاست؟

فروشگاه سیلور تی تی با 30 سال سابقه فروش در زمینه خرید نقره جات و خرید بدلیجات جزو برترین برند های موجود در کل ایران است و مشتریان بسیار زیادی را از سر تا سر ایران جذب خودش کرده است. شما تنها یک بار با استفاده از محصولات ما بهترین حس را به خودتان هدیه خواهید کرد.ممنون که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. اوقات خوشی را برای شما آرزومنیدم.

 

منبع:منبع مقاله 

 

بدلیجاتبیشتر

290,000 تومان
188,000 تومان
290,000 تومان
338,000 تومان
618,000 تومان
248,000 تومان
268,000 تومان
268,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *