همیشه افرادی که از زیور آلات به خصوص نقره استفاده می‌کنند. با این چالش رو به رو هستند که چگونه باید نقره را تمیز کرد و کدام روش موثرتر یا ماندگاری بهتری دارد.

 

هنگام تمیز کردن نقره نکاتی وجود دارند که باید آن ها را در نظر بگیرید تا کیفیت کاری که انجام می دهید مطلوب و عالی باشد از این رو در  مقاله قصد داریم شما را با روش های تمیز کردن نقره آشنا کنیم.

روش های تمیز کردن نقره

امروزه روش های زیادی برای تمیز کردن نقره وجود دارد که شما با یک جستجو ساده می توانید با هر یک آشنا شوید در این مقاله ما سه روش بسیار آسان و کاربردی را به شما آموزش می دهیم و شما با استفاده از روش هایی که این مقاله گفته خواهد شد با کمترین امکانات می توانید نقره را تمیز کنید.

تمیز کردن نقره با موکت

برای استفاده از این روش کافیست محصولی که قابلیت سایش به موکت را دارد ، همان طور که در ویدئو آموزش اول صفحه مشاهده کردید، انگشتر از آن دسته از محصولاتی است که این قابلیت را دارد و شما به راحتی با  استفاده از تکیه موکت های زائد و دور افتاده می توانید این کار را به راحتی هر چه تمام تر انجام دهید.

تمیز کردن نقره با چرم

در این روش نیاز به یک تکیه از چرم طبیعی دارید و همانند روش قبل کافیست محصول مورد نظر خودتان را به چرم طبیعی سیلق دهید و بعد از این کار مشاهده خواهید کرد که چقدر تمیز و زیبا شده ، هر دو روش ذکر شده یعنی تمیز کردن نقره با موکت و تمیز کردن نقره با چرم به صورت محسوس و آنی قابل مشاهده خواهد بود و شما نیاز به صبر کن برای تمیز شدن نقره نخواهید داشت.

تمیز کردن نقره با چرم

تمیز کردن نقره با شیشه پاک کن

و راحت ترین و در دسترس ترین روش برای پاک کردن نقره می تواند تمیز کردن نقره با شیشه پاک کن باشد به این صورت که یک دستمال تمیز را به شیشه پاک کن  آغشته می کنید و بعد رو سطحی از نقره که می خواهید آن را تمیز کنید سیلق دهید در کمتر از یک دقیقه تغییرات به وجود آمده را به راحتی می توانید مشاهده کنید.

تمیر کردن نقره با شیشه پاک کن

جمع بندی

همچنین اگر می توانید برای اطلاع بیشتر از به مقاله خواص نقره در وب سایت سیلور تی تی مراجعه کرده و در مورد این فلز اطلاعات بیشتر کسب کنیدشما امروز با سه روش آسان و کاربردی برای تمیز کردن نقره آشنا شدید که نیاز به لوازم خاصی یا دستور العمل های پیچیده ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *