آموزش ساخت انگشتر با سیم 

1.در این بخش با آموزش ساخت انگشتر به یکی از ساده ترین روش ها آشنا خواهید . در این روش فقط با استفاده از یک سیم از جنس طلا ، نقره یا مس می توانید این انگشتر را بسازید. در اولین قدم سیم را با استفاده از یک خط کش اندازه گرفته و 7.6 سانتی متر آن را ببرید. ضخامت و رنگ سیم بستگی به شما دارد اما سیم های نازک با رنگ های طلایی و نقره بهترین نوع برای ساخت انگشتر می باشند زیرا این نوع سیم ها قابلیت ظریف کاری بیشتری به شما داده و حتما بعد از بریدن سیم را صاف کنید.

آموزش ساخت انگشتر

2.تعداد فرورفتگی هایی که در سیم ایجاد می کنید به شما بستگی دارد برای همین آن ها را به طور مساوی از هم فاصله داد یا فرورفتگی ها را بسیار نزدیک به هم قرار دهید سیم را در یک دست ثابت نگه داشته و دست خود را به عنوان قالب برای ایجاد فروفتگی های کوچک با استفاده از انبر دست استفاده کنید. یک راه عالی برای اضافه کردن کردن سبک و افزایش انگشتر و منحصر به فرد بودن آن می باشد.

با استفاده از انبر دست سیم را خم کرده تا یک الگوی موج دار برای یک حلقه ایجاد کنید ، همان طور که سیم را محکم  در یک دست نگه می دارید ، از انبر دست برای خم شدن آن روی سیم استفاده کنید . سپس قسمت بعدی سیم را به سمت بالا خم کرده و بین حرکات رو به پایین و بالا به جلو و عقب برای ایجاد موج در طول سیم استفاده کنید.

3.در صورتی که مهارت لازم و کافی برای ایجاد طرح های موج دار زیبا را دارید تورفتگی های کوچکی در طول سیم ایجاد کنید. در آموزش ساخت انگشتر حتما مواظب ظریف کاری های که موجود باشید تا خروجی نهایی با کیفیت باشد.

آموزش ساخت انگشتر با سیم

4.با توجه اینکه زیبایی انگشتر بسیار مهم است می توانید دانه یا مهره هایی  را به حلقه اضافه تا رنگ و درخشندگی بیشتری پیدا کنند ، چند مهره را که دوست دارید روی حلقه خود انتخاب و استفاده کنید ، اطمینان از اینکه سوراخی روی آنها وجود داشته باشد تا بتوانند روی سیم بلغزد و مهره ها را به راحتی به سیم اضافه کنید.

5.در دو طرف مهره خم ایجاد کرده تا مهره ها در جای خود باقی بماند. به عنوان مثال ممکن است یک مهره بزرگتر را در وسط دو مهره کوچکتر و یکسان انتخاب کنید. اگر علاقه به داشتن مهره های بسیار روی انگشتر خود دارید می توانید از مهره های بسیار ریز انتخاب و آن ها را در امتداد کل سیم بند کنید تا آموزش ساخت انگشتر را با دقت انجام داده باشید.

بعد از اتمام طرح ، سیم را دور بالای بطری لاک ناخن بپیچید تا بعد از اینکه فرورفتگی ها موج های خود را ایجاد و مهره را اضافه کردید شبیه انگشت شما شود البته این مرحله به شما امکان می دهد حلقه را به شکلی خم کنید. در صورتی که بطری لاک ناخن برای  استفاده ندارید به دنبال یک شی کاملا گرد و حلقه ای متفاوت و محکم باشد تا سیم را دور آن بپیچید. استفاده از اجسام سخت برای ایجاد شکل بهتر حلقه بسیار عالی است.

6.پس از گرد شدن ، سیم را دور انگشت خود قرار دهید و بررسی کنید که کجا باید بریده شود تا کاملا به انگشت شما رسید و با استفاده از یک نشانه جای که انتهای سیم باید بریده شود را علامت بزنید. یکی از نکات مهم برای آموزش ساخت انگشتر این است که تمام مراحل را با دقت و یکی یکی انجام داده تا انگشتر زیبا و با کیفیتی را بسازید. سیم را درست همان جایی که علامت گذاری کرده اید ببرید. در صورت تمایل، نشانه  را با آب و صابون از سیم شسته و  اگر از نشانگر دائمی استفاده می‌کنید آن را به راحتی با استون پاک کنید.

آموزش سوهان زده برای ساخت انگشتر

7.از سوهان ناخن برای سنباده زدن لبه های سیم استفاده کرده تا دیگر تیز نباشند و انگشتر شما زیبا تر و ایمن تر شود. هنگامی که لبه های تیز حلقه شما به سمت پایین سوهان خورد و در نهایت انگشتر شما اماده شده است. در صورتی که انگشتر در دستان شما می لغزد با استفاده از انبر دست نوک سیم را به عقب خم کرده تا انگشتر شما ساکن باشد و تکان نخورد.

جمع بندی

در نهایت باید بگویم در این مقاله آموزش ساخت انگشتر با استفاده از چند وسیله ابتدایی و کمی خلاقیت به راحتی می توانید انگشتر های بسیار زیبا و خاصی را ساخته و حتی به عنوان کسب در آمد از آن ها استفاده کنید.البته اگر به دنبال خرید انگشتر رنگ ثابت و ضد حساسیت هستید وب سایت سیلور تی تی تنوع بسیار بالایی در کنار قیمت مناسب برای شما گرد آوردی کرده که به راحتی و با مقایسه هر کدام را می توانید تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *